.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس رژیم صهیونیستی: انصارالله یمن از خط قرمز اسرائیل عبور کرده است
اسحاق هرتزوگ مدعی شد انصارالله یمن با اقدامات خود در دریای سرخ از خط قرمز این رژیم عبور کرده است.
رئیس رژیم صهیونیستی: انصارالله یمن از خط قرمز اسرائیل عبور کرده است

از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین در غزه در هفتم اکتبر، تمامی کشور‌های غربی به طور تمام قد از تل آویو حمایت و برخی کشور‌های عربی منطقه نیز تنها در این زمینه به محکوم کردن لفظی ماجرا بسنده کردند. با این حال، یمن تنها کشور عربی بود که نه تنها در این زمینه سکوت پیشه نکرد بلکه از فرمان جنگ علیه دشمن صهیونیستی خبر داد. 

 

به گزارش الجزیره، مقامات صهیونیست اکنون پس از حملات گسترده نیرو‌های انصارالله یمن به کشتی‌های وابسته به این رژیم دچار استیصال شده و به دنبال راهکاری برای برون رفت از آن هستند. 

 

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) در واکنش به این حملات اعلام کرد انصارالله یمن در دریای سرخ از خط قرمز‌ها عبور کرده است. 

 

وی در این رابطه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: فعالیت‌های بین المللی به رهبری آمریکا علیه اقدامات راهزنانه انصارالله یمن باید افزایش یابد و تقویت شود. ما باید شاهد تشکیل ائتلاف بین المللی در این زمینه باشیم. 

 

هرتزوگ در ادامه مدعی شد: تداوم اقدامات تروریستی و دزدی دریایی انصارالله یمن علیه کشتی‌ها با هر ملیت و مالکیتی تحت هدایت فرماندهی این جنبش در تهران کل جامعه بین المللی را ملزم می‌کند که به طور متحد و با قدرت این تهدید علیه اقتصاد و تجارت جهانی را نابود کند. 

 

این اظهارات پس از آن مطرح می‌شود که امروز نیروی دریایی آمریکا مستقر در دریای سرخ از رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی که به سمت سرزمین‌های اشغالی در حرکت بود، خبر داد. 

 

مقامات یمنی اعلام کرده‌اند تا زمانی که جنگ علیه مردم بی دفاع غزه ادامه یابد، انصارالله یمن وظیفه خود می‌داند که هر کشتی تجاری به مقصد و از مبدا بنادر رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.